середу, 8 квітня 2015 р.

«Здоровим бути легко»

«Здоров’я - це не все, але все без здоров’я – ніщо» Сократ Здоров’я – обов’язкова умова життя кожної людини. Тільки здорова людина, життєрадісна, сповнена енергія, здатна в повній мірі надавати необхідну допомогу людям. Як зберегти своє здоров'я на довгі роки! Як бути бадьорим і впевненим у собі, не скаржитись на своє здоров'я, на постійне нездужання! На ці та інші запитання старшокласники ЗОШ №6 та студенти знайшли відповіді, коли завітали до бібліотеки. 6 квітня 2015 року у бібліотеці – філії №1 відбувся урок здоров'я «Здоровим бути легко». Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, турбота про своє здоров'я повинна бути образом життя, здоровим способом життя. Юнацтву запропоновано сім найважливіших правил здорового способу життя. На завершення заходу користувачі ознайомилися з тематичною полицею «Азбука краси і здоров'я»

Немає коментарів:

Дописати коментар