вівторок, 27 червня 2017 р.

«Мої права - моє життя»


28 червня Україна відзначає державне 
свято - День Конституції України.
З цієї нагоди в бібліотеці-філії № 1 27 червня 
для різних категорій користувачів відбулася 
правова година «Мої права - моє життя».
Метою заходу є ознайомлення з основними 
положеннями Конституції України, виховання 
інтересу до правових знань, формуючи 
правову культуру користувачів. 
Присутні ознайомилися із історією створення 
Конституції України, відомими історичними 
постатями, котрі були авторами перших 
Конституцій. 
Учні взяли активну участь у правовій вікторині «Знати потрібно дорослим і дітям», переглянули відеофільм на правову 
тематику.
Учениця 7-Б класу Бескидевич Каріна прочитала вірш 
«Я - українець. Є у мене право». Увазі присутніх була представлена 
інформаційно-тематична виставка 
«Конституція - основний закон моєї держави».



Немає коментарів:

Дописати коментар