середу, 29 квітня 2015 р.

Поділля - краю мій, раю мій, земле моя

«Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» - з цією думкою талановитої української поетеси Ліни Костенко погодяться і ті хто має талант і сам пише вірші, і ті, хто просто любить поезію.

28 квітня 2015 року в ЗОШ №6 відбувся вечір поезії «Поділля - краю мій, раю мій, земле моя» організований провідним бібліотекарем бібліотеки – філії №1 Н. Колодчук  та вчителем української мови та літератури Махно Оксаною Михайлівною для учнів 6 – 11-х класів. Розпочався захід з вступного слова, в якому бібліотекар та вчитель ознайомили присутніх з поетичним життям нашого міста. Вечір поезії продовжили місцеві поети: керівник поетичного клубу «Ліра» Неля Миколаївна Лещинська та поетеса Людмила Миколаївна Новіцька. З захопленням та радістю учні слухали поезію про Україну, про Велику Вітчизняну війну, про місто, про родину і про сучасну тему війни. А ще звучали пісні «Подільський край» слова Людмили Кур`ян і Нелі Лещинської, музика Нелі Лещинської та пісня «Лелеки» слова і музика Нелі Лещинської. Під час дійства учениця 9-Б класу Ольга Кувіла читала поезію Ліни Костенко. З тематичною полицею «Літературне Поділля» присутніх ознайомила бібліотекар бібліотеки – філії №1. На завершення наші почесні гості отримали від своїх шанувальників вітання, найкращі побажання, квіти. А Неля Миколаївна подарила бібліотеці свою збірку поезій. 

Немає коментарів:

Дописати коментар